PracaGrupypl.praca.oferowana[WROCŁAW] DOTNET C#; dwóch programistów szuka pracy

  • 1. Data: 2010-01-13 00:04:15
    Temat: [WROCŁAW] DOTNET C#; dwóch programistów szuka pracy
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    Witam :)

    Ja i moja dziewczyna szukamy pracy, we
    Wrocławiu, w jednej firmie, na stanowiskach programistów C# w
    technologii DOT NET, najlepiej
    w jednym projekcie choć nie koniecznie.

    Oboje jesteśmy po studiach inżynierskich i mamy ponad roczne,
    komercyjne
    doświadczenie w pracy w tej technologii.
    Obecnie pracujemy w jednej z firm w Gliwicach, lecz ponieważ
    planujemy
    przeprowadzkę do Wrocławia dla tego szukamy firmy, która zatrudni nas
    oboje.

    Jeśli wyrażą Państwo zainteresowanie naszą ofertą, bardzo proszę o
    kontakt.
    Oto nasze dane kontaktowe :
    tel: 788 388 897
    email: p...@o...pl