PracaGrupypl.praca.szukanaWROCŁAW / Branża jakości lub/i IT - praca poszukiwanaWROCŁAW / Branża jakości lub/i IT - praca poszukiwana
  • Data: 2005-03-22 10:14:25
    Temat: WROCŁAW / Branża jakości lub/i IT - praca poszukiwana
    Od: "Bogumił Jarczok" <b...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo.
    Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej i poszukuję pracy w dziale
    jakości lub/i IT. Moją aplikację pozostawiam Państwu dostępną pod adresem:

    http://www.bogumil.jarczok.com

    Mam nadzieję, że spełni ona Państwa oczekiwania, jednakże w razie jej
    odrzucenia, uprzejmie proszę o dołączenie moich danych do Państwa bazy
    aplikacji. Dziękuję z góry za poświęcony czas. Z wyrazami szacunku

    Bogumił Jarczok

    b...@j...com