PracaGrupypl.praca.szukanaWROCŁAW- Biurowa

  • 1. Data: 2002-09-18 09:03:21
    Temat: WROCŁAW- Biurowa
    Od: "Malgorzata Gugała" <g...@t...pl>

    Interesuje mnie praca biurowa w poważnej firmie we Wrocławiu i
    okolicach, ktora oferuje możliwości rozwoju zawodowego, cenne doświadczenie
    oraz współpracę z dużą grupą ludzi.

    Dobrze radzę sobie z obsługą komputera (Windows, MS office, internet),
    niemiecki - podstawowy, kurs autoCAD-a, prawo jazdy kat. B, obsługa
    podstawowych urządzeń biurowych.

    Jestem absolwentką Akademii Rolniczej, kierunku Technika Rolnicza i
    Leśna, studiów dziennych, dwu - stopniowych, gdzie uzyskałam po 3,5 roku
    nauki tytuł inżynierski z zakresu mechanizacji, a następnie po kolejnym 1,5
    roku nauki w lipcu 2002r tytuł magisterski, specjalizacji Inżynieria
    Rolno-Spożywcza z wyróżnieniem pracy magisterskiej.

    Zdecydowanie odpowiada mi praca w zespole ludzkim, a podczas studiów
    przekonałam się, że dobrze radzę sobie w warunkach stresu. Jestem osobą
    młodą i ambitną, o entuzjastycznym nastawieniu do życia. Wyrażam nadzieję,
    że moja punktualność i zaangażowanie we wszystko, czego się podejmuję, okażą
    się moimi atutami.

    Z poważaniem
    Małgorzata Gugała
    tel. (071) 318-04-00, tel. kom 609-389-603
    g...@t...pl