PracaGrupypl.praca.szukanaWROCŁAW / BRANŻA JAKOŚCI I/LUB IT / -praca poszukiwana-

  • 1. Data: 2005-04-04 13:49:54
    Temat: WROCŁAW / BRANŻA JAKOŚCI I/LUB IT / -praca poszukiwana-
    Od: "Bogumił Jarczok" <b...@j...com>

    Szanowni Państwo.
    Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej i poszukuję pracy w dziale
    jakości lub/i IT. Moją aplikację pozostawiam Państwu dostępną pod adresem:

    http://www.bogumil.jarczok.com

    Mam nadzieję, że spełni ona Państwa oczekiwania, jednakże w razie jej
    odrzucenia, uprzejmie proszę o dołączenie moich danych do Państwa bazy
    aplikacji. Dziękuję z góry za poświęcony czas. Z wyrazami szacunku

    Bogumił Jarczok

    b...@j...com