-
1. Data: 2008-02-29 15:14:34
Temat: WROCŁAW: Administrator/Helpdesk
Od: "CONNECTA Sp. z o.o." <p...@c...pl>
Connecta Sp. z o.o, dostawca wysokiej jakości usług dostępu do Internetu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Administrator/Helpdesk
Miejsce pracy: Wrocław
Do obowiązków pracownika będzie należało:
- monitorowanie działania infrastruktury sieciowej na terenie miasta
- bieżąca zdalna obsługa informatyczna klienta (telefoniczna, e-mail)
- instalacja, konfiguracja i administrowanie środowiskiem sieciowym
- udział w projektowaniu i realizacji nowych rozwiązań IT
Wymagania:
- doświadczenie w administrowaniu systemami operacyjnymi rodziny GNU/Linux
- znajomość środowisk serwerowych i zagadnień związanych z administracją
usługami sieciowymi
- znajomość technologii sieciowych TCP/IP, LAN/WAN/VPN.
- doświadczenie w konfiguracji urządzeń sieciowych
- umiejętność skutecznego komunikowania się z ludźmi, sumienność, dobra
organizacja pracy własnej
Oferujemy:
- pracę w dynamicznym zespole IT
- przyjazną atmosferę pracy
- dostęp do najnowszych narzędzi i technologii informatycznych
- umowę o pracę
- prywatna opiekę medyczną
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać e-mailem na adres:
p...@c...pl
Oferty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych
Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)".
--
CONNECTA sp. z o.o.
ul. Hercena 3/5
50-453 Wrocław
tel.: 071 7944450