PracaGrupypl.praca.szukanaWOPR

  • 1. Data: 2003-10-10 08:25:41
    Temat: WOPR
    Od: "RATOWNIK WOPR" <j...@W...onet.pl>

    Mam 23 lata, jestem członkiem WOPR-u od 6 lat. Szukam stałej pracy na basenie,
    najlepiej całkowicie komercyjnym. Pracowałem m.in. nad morzem w Krynicy
    Morskiej (2 sezony), na odkrytym basenie w Elblągu (największy tego typu basen
    w Polsce, trzeci w Europie) oraz społecznie na krytym basenie wojskowym w
    Elblągu przez okres ponad roku. Brałem udział w Mistrzostwach Polski w
    Ratownictwie Wodnym. Z ratownictwem wiążę swoją przyszłość, dlatego zawód ten
    traktuję bardzo poważnie, a do obowiązków podchodzę sumiennie. Oferty z całej
    Polski.