PracaGrupypl.praca.szukanaWŁOCH - 5 JĘZYKÓW (4 OBCE) - WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-09-27 11:29:49
    Temat: WŁOCH - 5 JĘZYKÓW (4 OBCE) - WARSZAWA
    Od: "Michał L." <m...@w...pl>

    Szukam ciekawej pracy w Warszawie lub okolicach, najchętniej na Mokotowie,
    Ursynowie, w Wilanowie, Konstancinie lub Piasecznie.
    Praca może być także na 1/2 etatu. Nie mam wielkich wymagań co do wysokości
    wynagrodzenia.
    Jestem optymistycznie nastawionym człowiekiem, mam zawsze świetny humor i
    uwielbiam kontakt z ludźmi.

    Mój życiorys znajduje się pod adresem http://www.mlattari.webpark.pl

    Pozdrawiam :-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-28 18:37:30
    Temat: Re: WŁOCH - 5 JĘZYKÓW (4 OBCE) - WARSZAWA
    Od: "Adam Dyczkowski" <d...@x...wp.pl>

> [...]
    > wynagrodzenia.
    > Jestem optymistycznie nastawionym człowiekiem, mam zawsze świetny humor i

    Przeczytalem twoj zyciorys.
    Jestes jakas maszyna a nie czlowiekiem :)

    Pozd.
    Adam