PracaGrupypl.praca.szukanaWIZARZYSTKA

  • 1. Data: 2005-02-01 08:52:44
    Temat: WIZARZYSTKA
    Od: "Indy" <p...@p...onet.pl>

    Kochani Moi,

    Jeżeli macie kogoś kto potrzebuje wizarzyski, to informuję, że wykazuję
    się umiejętnością robienia makijażu. Wszystkie chętne Panie z Warszawy
    zapraszam do skorzystania z moich usług.
    Zastaniecie mnie pod numerem kom: 607 050 395
    Pragnę dodać, że dotychczas nie zdarzyły się żadne reklamacje :-)

    Pozdrawiam

    Ps. Cena przyjemnosci do uzgodnienia...:P

  • 2. Data: 2005-02-01 12:04:46
    Temat: Re: WIZARZYSTKA
    Od: "alex" <a...@W...gazeta.pl>

    Indy <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Pragnę dodać, że dotychczas nie zdarzyły się żadne reklamacje :-)
    >

    > Pozdrawiam
    >

    > Ps. Cena przyjemnosci do uzgodnienia...:P

    hmm, no jeżeli z Ciebie taka wizaRZystka, to bym Ci nie powierzyła swojej
    twarzy :-)

    pozdrawiam,
    alex