PracaGrupypl.praca.szukana › -== [WEBMASTER, strony www, studenci = tanio] ==-

  • 1. Data: 2006-01-13 13:24:39
    Temat: -== [WEBMASTER, strony www, studenci = tanio] ==-
    Od: "i...@i...pl" <j...@o...pl>

    Informatyk poszukuje pracy przy tworzeniu stron internetowych. Preferowana
    forma zatrudnienia: "umowa o dzieło" - praca zdalna.

    Bardzo dobra znajomość:
    - PHP
    - JavaScript
    - SQL (mySQL, InterBase, PostgreSQL)
    - HTML
    - CSS
    - XML
    - Pascal/Delphi
    - Java
    - C/C++/C++ Builder

    Języki obce:
    - angielski

    Jakub
    i...@i...pl
    www.intart.pl

  • 2. Data: 2006-01-13 17:28:47
    Temat: Re: -== [WEBMASTER, strony www, studenci = tanio] ==-
    Od: "s |" <c...@g...com>

    ty chyba zarujesz?
    to cos nazywasz strona? i trzeba ci placic +10% za zgodnosc z W3C skoro sam
    masz 70 bledow w validatorze?
    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.i
    ntart.pl

    niezle sie usmialem

  • 3. Data: 2006-01-14 14:46:15
    Od: "Konrad Zach" <k...@o...pl>

    > Informatyk poszukuje pracy przy tworzeniu stron internetowych. Preferowana

    a cóż to za magiczna usługa ?:D

    ----> Założenie konata www w imeniu klienta

    <lol>

  • 4. Data: 2006-01-16 03:53:52
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > niezle sie usmialem

    Ja sie niezle smieje jak widze po raz kolejny watazkow wymachujacych starymi
    drewniakami z w3c.