PracaGrupypl.praca.szukanaWEBMASTER poszukuje praktyk

  • 1. Data: 2002-05-27 23:15:50
    Temat: WEBMASTER poszukuje praktyk
    Od: "Kowcik" <k...@p...onet.pl>

    Młody, zdolny i chętny do pracy WEBMASTER z KATOWIC poszukuje
    odpłatnej praktyki w firmie webdesignerskiej, agencji reklamowej albo
    innym przedsięwzięciu związanym z przygotowywaniem serwisów
    internetowych. Pracy poszukuję w okresie od końca czerwca do końca
    lipca br. Interesuje mnie teren Katowic i przyległych aglomeracji.
    kim jestem:

    jestem dwudziestoletnim studentem I roku anglistyki w trybie dziennym
    mam ponad dwuletnie doświadczenie w projektowaniu i utrzymywaniu
    serwisów internetowych
    co potrafię:

    znam następujące technologie webmasterskie (skala 1-10)
    HTML(8), CSS(7), JavaScript(7), PHP(4), SSI(6), Flash(3)
    specyfka przeglądarek Netscape (Mozilla i Netscape4), Internet
    Explorer, Opera(8)
    obsługa Paint Shop Pro7(8)
    obsługa Photoshop6(3)
    przygotowanie i optymalizacja grafiki internetowej(7)
    typografia(4)
    oprócz tego znam:

    język angielski - biegle w mowie i piśmie, także słownictwo
    techniczne, które pozwala mi na swobodne studiowanie dokumentacji
    język niemiecki - poziom podstawowy
    wykonałem dotychczas kilka serwisów internetowych, wiele grafik i
    skryptów
    moim sztandarowym projektem jest serwis Historia Anglii -
    http://www.anglia.filo.pl w całości wykonany i utrzymywany przeze mnie
    spod moich palców wyszły także
    http://www.elfz.prv.pl - całość

    layouty
    http://mot-o.com
    http://gallery2.ikropka.com

    grafiki
    http://grafa.ikropka.com/wstazka.jpg
    http://grafa.ikropka.com/inadaptable.jpg
    http://grafa.ikropka.com/gdziemojblog.gif
    http://grafa.ikropka.com/gear.jpg
    http://grafa.ikropka.com/flower.jpg
    http://grafa.ikropka.com/embryo.jpg

    skrypty
    http://www.anglia.filo.pl/artikel - quiz w JS do testowania znajomości
    rodzajników w niemieckim

    czego oczekuję:

    okazji do szlifowania moich umiejętności i szansy na zdobycie dużej
    ilości nowej wiedzy
    doświadczenia, którego nigdy nie za wiele
    godziwej płacy za dobrą pracę

    pozdrawiam

    Karol Kowalski
    k...@p...onet.pl