PracaGrupypl.praca.szukanaWEBMASTER [PHP,SQL,PHOTOSHOP i inne] ZDALNIE LUB POL ETATU

  • 1. Data: 2002-07-16 15:57:41
    Temat: WEBMASTER [PHP,SQL,PHOTOSHOP i inne] ZDALNIE LUB POL ETATU
    Od: "Mr.Jack" <m...@n...com>

    Poszukuje pracy zdalnej lub na pol etatu (warszawa i okolice) przy tworzeniu
    stron WWW. Layouty, kod, grafiki reklamowe i tepe :)

    Posiadam 3-letnie doswiadczenie w tworzeniu profesjonalnych witryn
    internetowych, zarowno mniejszych jak i bardziej rozbudowanych - wliczajac w
    to rozwiazania portalowe. Znam doskonale Adobe Photoshop 6, PHP i mySQL, a
    takze w stopniu wystarczajacym JavaScript; Flash w podstawowym (jeszcze). O
    HTML i CSS juz nie wspominam :) Obecnie ucze sie XML oraz ASP.

    :: Oto strona z moim portfolio: http://www.neurovirgin.com/portfolio

    Wsrod nie wymienionych tam projektow przy ktorych pracowalem, znajduja sie
    miedzy innymi :

    http://www.neurovirgin.com
    http://www.photoocean.com
    http://www.poszukiwacz.pl
    http://www.warszawaonline.pl (wspolpraca)
    http://www.warbud.pl (zmiany w layoucie, danych itp)
    http://www.pruszkow.pl

    ... i jeszcze kilkanascie drobnych :)

    Jesli chodzi o forme umowy, moze byc ona w zasadzie dowolna, wlaczenie z jej
    brakiem :))
    W razie czego mozliwosc wystawienia faktury i podpisania umowy z firma
    placaca VAT.
    Jestem z okolic Warszawy (Piaseczno). Nie mam problemow z dojazdem.

    Pozdrawiam

    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    cell: 0 501 372278