PracaGrupypl.praca.szukanaWEBMASTER/GRAFIKA/STRONY WWW/- WARSZAWA, OD ZARAZ PODEJMIE PRACĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2004-11-12 13:38:32
    Temat: WEBMASTER/GRAFIKA/STRONY WWW/- WARSZAWA, OD ZARAZ PODEJMIE PRACĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: cayser <cayser@[wytnij_to]op.pl>

    Młody (22lata), prawo jazdy kat. B, pełna dyspozycyjność, komunikatywny,
    uregulowana służba wojskowa.
    Język angielski - poziom średni.
    Znajomość języków pr. www:
    HTML, podstawy PHP, MySQL i JS, podstawowa znajomość
    Macromedia Flash, Dreamveawer.
    Programy graficzne:
    Adobe Photoshop, Corel 12, podstawy QuarkXpress i inne.
    Pracowałem przy naprawach, konfiguracjach sprzętu komputerowego.
    Znajomość systemów operacyjnych typu WINDOWS 9x, 2000, XP, podstawy
    LINUX. Pracowałem też przy montażu sieci radiowych na terenie Warszawy
    oraz w serwisie komputerowym. Dodatkowa praca jako inkasent-windykator
    pozwoliła mi na dobry kontakt z klientem. Na co dzień z zainteresowania
    zajmuję się grafiką komputerową oraz tworzeniem stron internetowych.
    Więcej na temat moich umiejętności można się dowiedzieć z mojej testowej
    strony http://ne-twork.net Moje CV oraz list motywacyjny można ściągnąć
    ze strony http://praca.ne-twork.net lub proszę o kontakt ze mną to wyślę.

    Portfolio do wglądu dla zainteresowanych. Poszukuję pracy na terenie
    Warszawy od zaraz. Podejmę pracę na każdym stanowisku

    Czekam pod adresem - c...@z...net lub gg:4756363 tel: 0 508-51-80-80

    Jeżeli to możliwe to proszę o kontakt telefoniczny, ponieważ odpowiedź
    przez internet może zająć mi więcej czasu. Przez jakiś czas(+/-tydzień)
    będę miał tylko możliwość korzystania z kafejek internetowych.
    tel: 0 508-51-80-80

    Jarek K. (cayser)
    http://ne-twork.net
    http://praca.ne-twork.net