PracaGrupypl.praca.szukana › WCALE NIE SZUKAM PRACY. WCALE.

  • 1. Data: 2003-04-30 11:51:37
    Temat: WCALE NIE SZUKAM PRACY. WCALE.
    Od: k...@p...onet.pl

    Jestem programistką. No i co z tego. Wszyscy już są programistami. Że jave znam
    niby, alibo jakieś technologie webowe? Eeee, szkoda gadać.
    Ale za to wiosna jest, właściwie lato. Wrocław pełny flory wszelakiej. Dziś
    słyszałam, jak motorniczy z tramwaju wykazywał jednej pani, że my tu niezadługo
    będziemy mieć roślinność pustynną, wie pani, taką co w tydzień cała się rozwija
    i znika. Ale na razie wszystko w miarę jeszcze klimatycznie środkowoeuropejskie.
    Dzieci moje korzystają ze słoneczka, ma się rozumieć z filtrem. Mam spore
    doświadczenie w opiece nad dziećmi, tematyka jest mi miła - może jakieś
    przedszkole potrzebuje witryny internetowej? Proooszę bardzo. Mogę też napisać
    bajkę, zgadywankę, wierszyk. Plastyczne zdolności też mam.
    Ja wogóle jestem wszechstronna. Auta też jeszcze nie sprzedałam. Mogę coś komuś
    przewieźć.
    Ale jakby jednak ktoś chciał programisty ze stażem to proszę pisać. Mam w
    odwodzie jeszcze cały zespół pracowników. Całkiem ładnie zgrany. Gotów do
    natychmiastowej produkcji. Polecam.

    Marutka.
    k...@w...pl
    k...@p...onet.pl