PracaGrupypl.praca.szukanaWArszawa/Absolwentka filologii ukrainskiej szuka pracyz

  • 1. Data: 2003-01-02 08:22:47
    Temat: WArszawa/Absolwentka filologii ukrainskiej szuka pracyz
    Od: m...@p...onet.pl

    Jestem absolwentką filologii ukraińskiej ( w trakcie Podyplomowych Studiów
    Administracji) i od roku szukam pracy. Znam komunikatywnie język angielski i
    rosyjski oraz biegle ukrainski. Praca z komputerem nie sprawia mi problemów -
    biegle posługuję sie programami biurowymi. Nie mam za wiele doswiadczenia ale z
    pewnoscią ktoś może potrzebować kogoś takiego jak ja.
    Interesują mnie równiez dorywcze tłumaczenia.

    Kontakt - m...@c...pl lub m...@p...onet.pl
    tel. 0-601 213 680