PracaGrupypl.praca.szukanaWAW / przesyłki kurierskie długodystansowe / 24H

  • 1. Data: 2008-04-14 13:05:30
    Temat: WAW / przesyłki kurierskie długodystansowe / 24H
    Od: "Grzechu" <m...@T...fm>

    Jestem w stanie przyjać o kazdej porze dnia i nocy przesyłki krajowe i
    międzynarodowe i niemalże natychmiast ruszyć z nimi do adresata.
    Posiadam nowy samochod (homologacja ciężarowa) typu kombi oraz prowadzę
    własną działalność gospodarczą.
    Rozliczam się wystawiając fakturę VAT.
    Chętnie podejmę dłuższą współpracę z firmą poszukującą takich usług.
    Dziękuję i pozdrawiam
    MG

  • 2. Data: 2008-04-15 09:20:58
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 14 Apr 2008 15:05:30 +0200, Grzechu napisal/napisala:
> [...]
    > własną działalność gospodarczą.
    > Rozliczam się wystawiając fakturę VAT.
    > Chętnie podejmę dłuższą współpracę z firmą poszukującą takich usług.

    Jakis telefon, adres mail etc ? :)))

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701