PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA17letnia uczennica poszukuje pracy na wakacje

  • 1. Data: 2004-06-22 11:09:35
    Temat: WARSZAWA17letnia uczennica poszukuje pracy na wakacje
    Od: "Kamila Semeniuk" <e...@p...onet.pl>

    Dzien dobry,
    za tydzien zaczynaja sie wakacje. Z wielka checia spozytkowalabym milo czas
    mogac zarobic troche pieniedzy a potem wydac je na cos na co nie moge sobie w
    tej chwili pozwolic. Bardzo chętnie mogę zająć się opieką nad dzieckiem ( mam
    troje młodszego rodzeństwa) Mogę sprzątać jakieś biura, bądź wykonywać drobne
    prace biurowe. Mogę rozdawać ulotki, czy opiekować się zwierzętami pod czas
    wyjazdu ich właściciela na urlop.

    Proszę o kontakt na numer telefonu:
    607485339
    bądź e-mail: l...@w...pl