eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWARSZAWA / serwisant-helpdesk / etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-04-21 10:56:05
    Temat: WARSZAWA / serwisant-helpdesk / etat
    Od: <i...@c...pl>

    Dział Obsługi Informatycznej Centrum Naukowo-Techniczego Kolejnictwa
    poszukuje pracownika do pracy w charakterze serwisant/helpdesk.

    Zadania: diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie
    sprzętu komputerowego i oprogramowania, konfiguracja i instalacja urządzeń
    komputerowych, sieciowych.

    Wymagania:
    Wykształcenie techniczne
    Dobra znajomość IT
    Znajomość budowy i serwisu sprzętu komputerowego
    Znajomość MS Windows 95/98/NT/2000/XP na poziomie administracyjnym
    Znajomość MS Office 97/2000/2003/2007
    Znajomość systemu LINUX będzie dodatkowym atutem
    Znajomość protokołu TCP/IP
    Znajomość urządzeń sieciowych, budowy i działania sieci LAN i WLAN
    Wysoka kultura osobista
    Komunikatywność
    Odporność na stres
    Umiejętności organizacyjne
    Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

    Praca w wymiarze pełnego etatu w Warszawie.

    Zgłoszenia na adres: i...@c...pl

    Prosimy o dopisanie klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym
    dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie
    z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.
    883)."

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1