PracaGrupypl.praca.oferowanaWARSZAWA - nauka gry na skrzypcach

  • 1. Data: 2003-06-09 14:04:31
    Temat: WARSZAWA - nauka gry na skrzypcach
    Od: "Hipisio" <h...@w...pl>

    Poszukuję osoby, która mogłaby uczyć mnie w czasie wakacji uczyć gry na
    skrzypcach.
    Posiadam własny instrument, znam podstawy. Przez dwa miesiące
    pobierałem lekcje u studenta AM ale on niestety wyjeżdża na wakacje i
    nie będzie miał mnie kto uczyć.
    Chciałbym brać 1-2 lekcje tygodnio w czasie wakacji po jakiejś
    przystępnej i nie wygórowanej cenie.
    Oferty wraz z ceną za jedną godzinę (zagarową bądź 45 minutową) prosze
    kierować na adres: h...@w...pl

    Odpowiem tylko na wybrane oferty, które będą mi najbardziej pasowały.