PracaGrupypl.praca.szukana[WARSZAWA] WEB, Kreacje FLASH / Interaktywne gry FLASH

  • 1. Data: 2006-06-29 17:12:00
    Temat: [WARSZAWA] WEB, Kreacje FLASH / Interaktywne gry FLASH
    Od: Krauz <g...@o...eu>

    Developer z 8-letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnych kreacji
    WWW podejmię się realizacji projektów:

    - webowych (xhtml,autorski cms,php,javascript,ajax)
    - multimedialnych (prezentacje produktów, moduły e-learning, quizy,
    interaktywne gry w technologii Macromedia Flash MX / 8, short movies)
    - webdesignerskich

    Wszystkie prowadzone przeze mnie projekty wykonywane są zgodnie z
    obowiązującymi standardami / zaleceniami oraz najnowszymi trendami
    stylistycznymi.

    Projekty typu WEB charakteryzują się zauważalną optymalizacją kodu,
    przez co są one "lekkie" dla przeglądarek.

    Nie jestem amatorem. Dlatego zastrzegam sobie prawo do realizacji tylko
    wybranych projektów (tzn. takich, które wybiegają przynajmniej w
    minimalny sposób od ogólnie przyjmowanych schematów ... mdłości nie są
    miłym uczuciem w tej pracy!).

    Preferowana forma rozliczenia: umowa o dzieło / umowa zlecenie
    Czas realizacji: od 3 do 45 dni roboczych (możliwość indywidualnych
    negocjacji terminów)

    Preferowany kontakt: email - g...@o...eu
    Telefoniczny: on request