PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA/VI rok INFORMATYKI/SQL,JAVA,ASP,HTML

  • 1. Data: 2004-08-27 09:31:26
    Temat: WARSZAWA/VI rok INFORMATYKI/SQL,JAVA,ASP,HTML
    Od: "Rafał Truszewski" <r...@o...pl>

    Witam

    Jestem studentem zaocznym IV roku informatyki
    z 2 letnim doświadczeniem w helpdesku.
    Szukam pracy stałej, czasowej, projektowej w Warszawie.

    Ponieważ mam niewielkie doświadczenie, szukam pracy:

    jako asystent, stażysta, praktykant (praktyka płatna) przy
    - testowaniu, wdrażaniu, projektowaniu aplikacji,
    - administracji sieci
    - tworzeniu sewisów internetowych, w tym opartych na bazie danych

    również
    - helpdesk
    - innej w branży
    Umiejętności
    - dobrze Windows 9X, XP, 2000, MS Office 2000
    - podstawy linuxa

    technologie poznane na studiach
    - programowanie w JAVA, C++
    - ASP, HTML, CSS, XML, XSLT
    - SQL, relacyjne bazdy danych
    - Oracle9i, Forms Builder, Reports Builder,
    - UML, Rational Rose,
    - program statystyczny SAS,
    - MS Project.

    - prawo jazdy kat. A, B