PracaGrupypl.praca.szukana[WARSZAWA/SZUKAM] B.młody z 5-letnim stażem przyniesie Twojej firmie sukces i pieniądze! › [WARSZAWA/SZUKAM] B.młody z 5-letnim stażem przyniesie Twojej firmie sukces i pieniądze!
    From: "Marcin" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: [WARSZAWA/SZUKAM] B.młody z 5-letnim stażem przyniesie Twojej firmie
    sukces i pieniądze!
    Date: Mon, 30 May 2005 03:06:05 +0200

    - 3 lata prowadziłem własną firmę internetową.
    - 1 rok pracy badaniach opinii publicznej.
    - 1 rok praktyki w kawiarni internetowej.

    - Obecnie jestem regionalnym koordynatorem programu: "Zostań Ambasadorem
    Konstytucji Europejskiej" i mam pod sobą ok. 200 osób.
    - Posiadam doświadczenie w organizowaniu imprez masowych na 200-300 osób.
    - Koordynowałem pracę 20 osób podczas kampanii do Parlamentu Europejskiego.
    - Od 2 lat wiceprzewodniczący organizacji młodzieżowej.

    - Uczestniczyłem w dwóch edycjach specjalistycznego obozu szkoleniowego:
    "EuroWeek - Szkoła liderów" (nabyte umięjętności dostępne w CV)
    - Posiadam referencje od powszechnie znanych osób zaufania publicznego.
    - Znajomość zasad marketingu internetowego i nie tylko.

    Szczegóły w CV na życzenie.

    Powierzone mi zadania wykonuje ponad normę a czasem, w zależności od
    tematyki udoskonalam o swoje innowacje, które zazwyczaj są trafne. Jeżeli
    miałbym siebie określić w jednym wyrażeniu byłoby to:

    JA -> profesjonalizm -> SUKCES =pieniądze dla Twojej firmy.

    Szukam pracy w WARSZAWIE

    Uświadom sobie drogi pracodawco, że tylko zaproszenie mnie na rozmowe
    pozwoli Ci przekonać się o tym osobiście.

    Marcin Michalski
    m...@o...pl
    0501-415-642