PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA STUDENTKA V ROKU NA UW POSZUKUJE PRACY BIUROWEJ

  • 1. Data: 2004-06-02 08:22:35
    Temat: WARSZAWA STUDENTKA V ROKU NA UW POSZUKUJE PRACY BIUROWEJ
    Od: "kasia" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Posiadam doświadczenie w obsłudze klienta w różnych branżach ( hotelarskiej,
    w sklepie internetowym, vortalu internetowym, pracowałam także w biurze
    podróży jako pilot wycieczek i pracownik biurowy. Jestem osobą
    odpowiedzialną i samodzielną. Dają mi one niezależność w podejmowaniu
    ważnych decyzji. Posiadam umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z
    ludźmi. Nie boję się wyzwań, a powierzoną mi pracę wykonuję solidnie. Szybko
    się uczę i lubię zdobywać nowe umiejętności. Lubię pracę z ludźmi. Posiadam
    certyfikat FCE z języka angielskiego. Sprawnie posługuję się komputerem,
    programami Ms Office. Posiadam prawo jazdy kat. B. Na życzenie wysyłam CV.
    t...@g...pl