PracaGrupypl.praca.szukana.WARSZAWA-STUDENTKA EKONOMII SZUKA PRACY

  • 1. Data: 2002-09-13 11:03:09
    Temat: .WARSZAWA-STUDENTKA EKONOMII SZUKA PRACY
    Od: l...@p...onet.pl

    Jestem 22 letnią studentką ekonomii szukającą pracy umysłowej. Moje umiejetnosci to :

    Obsługa komputera MS WORD, MS EXEL, obsługa programów księgowych RAKS,
    PROFILE ( rok czasu pracy w ksiegowsci w banku) biegłe maszynopisanie(160 znaków na
    minutę),obsługa urządzeń biurowych, znajomość zasad obiegu dokumentacji biurowej i
    rachunkowosci, obsługa internetu, obsługa terminala kart kredytowych POL CARD
    obsługa kas fiskalnych,obsluga centrali telefonicznej.
    Kontakt: l...@p...onet.pl 0-501940515

    501940515
    l...@p...onet.pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml