-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
From: Małgorzata Wróblewska <m...@a...com.pl>
Newsgroups: pl.praca.oferowana
Subject: WARSZAWA - SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA OPROGRAMOWANIA - S/UP/02/2006, PRACA
STAŁA
Date: Mon, 27 Feb 2006 19:05:56 +0100 (CET)
Organization: Netia Telekom S.A.
Lines: 57
Approved: p...@b...bofh.org.pl
Message-ID: <dtfm2k$h95$3@abg.com.pl>
NNTP-Posting-Host: hell.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1141063556 1563 149.156.96.35 (27 Feb 2006 18:05:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Feb 2006 18:05:56 +0000 (UTC)
Envelope-to: p...@h...pl
Content-Length: 2596
Status: O
X-Original-X-Complaints-To: a...@i...pl
X-Original-X-Trace: nefryt.internetia.pl 1140546452 17701 81.210.86.2 (21 Feb 2006
18:27:32 GMT)
X-User: <superjuzer>
X-Original-User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
X-Original-NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Feb 2006 18:27:32 +0000 (UTC)
X-Original-X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
X-Original-NNTP-Posting-Host: abg.com.pl
X-Original-X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
X-Original-Sender: news <n...@n...internetia.pl>
X-Original-Date: Tue, 21 Feb 2006 19:27:15 +0100
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:56933
[ ukryj nagłówki ]Firma ABG Ster - Projekt S.A. w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania
Osoba pełniąca tą rolę bierze udział w I linii procesu wsparcia
utrzymania dedykowanego oprogramowania tworzonego w ramach projektów w
naszej firmie. Jej zadania dotyczą zarówno rejestracji incydentów,
problemów i błędów jak i rozwiązywania otrzymywanych incydentów. W
szczególności są to:
? zarządzanie procesami obsługi incydentów, problemów i błędów w ramach
kompetencji I linii wsparcia,
? przyjmowanie zgłoszeń (incydenty, problemy, błędy) od klientów lub
użytkowników,
? weryfikacja formalna zgłoszeń i ich rejestracja,
? rozwiązywanie incydentów i problemów na podstawie bazy wiedzy i rozwiązań,
? tworzenie i aktualizowanie bazy rozwiązań,
? dystrybucja do II i III linii wsparcia nierozwiązanych zgłoszeń,
? systematyczne prowadzenie rejestrów zgłoszeń,
? wykonywanie cyklicznych raportów,
? monitorowanie i eskalowanie procesy naprawy przekierowanych zgłoszeń,
? zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów i użytkowników
oprogramowania w ramach realizowanych projektów,
? budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami poprzez
zapewnienie wysokiego poziomu komunikacji.
? współpraca z II linią wsparcia, analitykami, projektantami i
programistami.
Wymagania:
? wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym (lub w
trakcie studiów),
? umiejętności organizacyjne oraz rozwiązywania problemów,
? umiejętność szybkiego uczenia się na podstawie dokumentacji
użytkownika i bazy wiedzy,
? dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu,
? umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
? znajomość języka angielskiego na poziomie wykorzystania dokumentacji
technicznej,
? bardzo dobra znajomość obsługi MS Office (Word, Excell).
Dodatkowe atuty:
? wiedza o utrzymywaniu oprogramowania w trakcie jego eksploatacji w
oparciu o standard ITIL
? znajomość procesów zarządzania incydentami, problemami i błędami,
? doświadczenie zawodowe na takim samym lub podobnym stanowisku,
? wiedza (poparta doświadczeniem) z zakresu testowania systemów
informatycznych,
Prosimy o przesyłanie CV (z podaniem numeru referencyjnego) na adres:
m...@a...com.pl
Do przesyłanej oferty proszę dołączyć oświadczenie:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997
r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)".
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Senior Front-End Developer (ES6, OOP) z biegłym jęz. ang
- Katowice => Solution Architect <=
- Warszawa => Integration Architect <=
- Katowice => Lead Front-end Developer - Remotely (JS, AngularJS, TypeSc
- Warszawa => Senior JAVA Developer <=
- Warszawa => Senior Java Developer <=
- Kraków => Front-End Developer (praca w pełni zdalna) <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Młodszy konsultant ds. rekrutacji <=
- Warszawa => PROGRAMISTA C / C++ <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Konsultant ds. rekrutacji IT <=
- Dąbrowa Górnicza => Quality Assurance Engineer, Tester (7-10 k netto
- Szczecin => PROGRAMISTA C/C++ DEVELOPER <=
- Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji <=
Najnowsze wątki
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=