PracaGrupypl.praca.szukana[WARSZAWA] Profesjonalnie - Programista PHP/SQL, Webmaster/Webdesigner + grafik - od zaraz!

  • 1. Data: 2003-09-19 11:18:29
    Temat: [WARSZAWA] Profesjonalnie - Programista PHP/SQL, Webmaster/Webdesigner + grafik - od zaraz!
    Od: "Marcin Borkowski" <m...@v...com>

    Programista/Webdesigner-Webmaster z blisko 5-letnim doświadczeniem w
    zakresie kompleksowego tworzenia oprogramowania WWW, stron WWW oraz grafiki
    (profesjonalnie) podejmię pracę od zaraz na terenie Warszawy.

    Jestem osobą kompetentną i uczciwą. Z należytą dokładnością podchodzę do
    powierzanych mi prac. Cechuje mnie pomysłowość, innowacyjność oraz silna
    motywacja.

    Co wyróżnia mnie spośród innych kandydatów? Przede wszystkim profesjonalizm
    oraz idealistyczne podejście do wykonywanych prac.

    Uczestniczyłem w tworzeniu dość dużych projektów wymagających niekiedy
    poświęceń i pracy po godzinach. Dlatego doskonale jest mi znany trud pracy,
    jaki należy włożyć w coś, by zrobić to jak najlepiej.

    Nie będe rozpisywał się o swoich umiejętnościach, bo chyba nie o to chodzi.
    A jeśli ktoś jest dobry w tym, co robi to i tak - prędzej czy później -
    dostanie szansę sprawdzenia się i pracy z najlepszymi. Do tego dąże.

    Nie szukam pracy na miesiąc, dwa. Chcę dostarczyć swojemu pracodawcy
    innowacyjnego spojżenia na technologie i rozwiązania WWW. Mam własne idee i
    pomysły,z którymi chętnie się dziele.

    Co jest moją pasją?
    Przede wszystkim PHP/mySQL oraz grafika WWW. Do każdego projektu podchodzę
    inaczej. Dbam o swoją pracę tak, jak matka lub ojciec o swoje dziecko.
    Szybko się uczę.

    Wybierając mnie, nie wyrzucicie Państwo pieniędzy w błoto. NA indywidualne
    życzenie mogę podjąć się NIEODPŁATNEJ pracy próbnej na okres jednego
    miesiąca w siedzibie Państwa Firmy.

    Proszę wyłącznie o poważne i zdrowe oferty.

    e-mail: m...@v...com
    mobile: +48 694 93 93 06 (24 h/dobę)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin Borkowski