-
1. Data: 2004-07-14 11:47:54
Temat: [ WARSZAWA ] Praca Biurowa, Sekretarka, Asystentka
Od: "aga" <a...@p...fm>
Witam !!
Poszukuje pracy na cały etat, najlepiej na stanowisku Sekretarki,
Asystentki. Posiadam doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo
dobrą znajomość obługi komputera i innych urządzeń biurowych, obsługa MS
Office, edytora tekstu, biegłe bezwzrokowe pisanie na maszynie i komputerze.
Moje dotychczasowe doświadczenie zdobyłam pracując w różnych spółkach
handlowych. Do moich głównych obowiązków należało: wystawianie i
przygotowanie do wysyłki faktur VAT, wprowadzanie do programu komputerowego
artykułów magazynowych, ewidencja zakupów gotówkowych - sporządzanie
Raportów Kasowych, przygotowywanie przelewów bankowych, sporządzanie not
odsetkowych, prowadzenie rejestru oraz wystawianie i rozliczanie delegacji
służbowych, prowadzenie kasy, windykacja należności, pisanie pism,
sporządzanie raportów sprzedaży.
Jestem osobą spokojną, ambitną, energiczną, posiadam takie cechy jak
odpowiedzialność i skuteczność w działaniu, a także umiejętność pracy
samodzielnej jak i w zespole. Każdą pracę wykonuję z duzym zaangazowaniem,
dlatego też każde zadanie jest wykonywane przeze mnie perfekcyjnie i
skrupulatnie.
Lubię zdobywać nowe doswiadczenie i pokonywać nowe wyzwania.
Wyślę CV na każdą wiarygodną ofertę.
Kontakt: 600 903 905
email: a...@p...fm
Pozdrawiam
Agnieszka