PracaGrupypl.praca.szukana...:::WARSZAWA / PRACA BIUROWA (sekretarka, referent, recepcjonistka, pomoc biurowa, pomoc księgowa):::...

  • 1. Data: 2005-03-03 15:33:56
    Temat: ...:::WARSZAWA / PRACA BIUROWA (sekretarka, referent, recepcjonistka, pomoc biurowa, pomoc księgowa):::...
    Od: "Aneta Łoniewska" <a...@h...pl>

    Witam serdecznie.

    Jestem młodą, dynamiczną osobą lubiącą podejmować nowe wyzwania.
    Podchodzę do nich z dużą ambicją i profesjonalizmem. Cechuje mnie
    wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktu z
    innymi osobami. Umiem przekonać innych do swoich racji oraz negocjować z
    nimi.
    Daje mi to dużą skuteczność w działaniu i osiąganiu obranych celów. Jestem
    osobą komunikatywną, sumienną, obowiązkową i dyskretną.

    W bardzo dobrym stopniu opanowałam obsługę komputera klasy PC
    i oprogramowania Microsoft Office. Potrafię czynnie wykorzystywać w pracy
    możliwości jakie daje Internet.

    Wykształcenie : wyższe-licencjat. Nauki polityczne specjalność
    europeistyka
    w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku
    Od X.2003r. podjęłam zaoczne studia magisterskie na ww. wydziale

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy biurowej w znanych firmach.

    Znajomość obsługi komputera:
    MS Word, Excel, Access, PowerPoint,
    FrontPage, Outlook, Outlook Expres, Internet Explorer, Netscape.
    Windows 95, Windows 98, Me, 2000, XP
    Podstawy Corel'a, Adobe Photoshop, Arcon
    Podstawy Linuxa

    Język angielski średnia (bierna)
    Język niemiecki średnia (bierna)

    Umiejętność instalacji i konfiguracji sprzętu i oprogramowania

    Znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych

    Dodatkowe umiejętności:
    Szybkie przyswajanie wiedzy
    Skuteczność w działaniu
    Przeciwności mobilizują mnie do pracy

    Jestem gotowa rozwijać swoje umiejętności i poszerzać wiedzę.
    Osobom zainteresowanym prześlę swoje CV.
    Odpowiem tylko na poważne oferty.

    Z poważaniem
    Aneta Łoniewska
    a...@h...pl