-
1. Data: 2005-07-13 11:35:43
Temat: WARSZAWA - Obsługa baz danych , Asystent , inne ciekawe
Od: "Konrad" <k...@k...com>
Witam,
Aktualnie poszukuję ciekawej pracy o następującym zakresie obowiązków :
- projektowanie i aktualizacja baz danych
- analiza danych , raportowanie
- reprezentowanie firmy na terenie kraju oraz poza jego granicami
- asystent działu handlowego / działu marketingu
- obsługa klienta ( poza telesales :) )
- aktualizacja witryn interentowych
- ambitne prace biurowo / administracyjne
- inne ciekawe propozycje
Doświadczenie zawodowe :
- ponad 3 lata w branży IT - działy handlowe i doradztwa technicznego (
dystrybutorzy , salon PC , własna działalność gospodarcza )
- doświadcznie w projektowaniu i wdrażaniu serwisów interentowych oraz
przygotowywaniu materiałów reklamowych
- obsługa pakietu MS Office ( Access i Excel - bdb ) , znajomość programów z
rodziny Corel,Adobe,Macromedia
- znajomość programów wspomagających zarządzanie ( WaPro , ODL , CDN , MFG
Pro )
- prawo jazdy kat. B z doświadczeniem na terenie całej Europy
- dobra znajomość języka angielskiego
Wykształcenie :
- ukończone 5 letnie technikum elektroniczne / specjalność : elektronika
ogólna . Tytuł : technik elektronik
- ukończone 3 letnie studia licencjackie / Ekonomia , specjalność : systemy
informatyczne w gospodarce ( dyplom : ocena bdb )
- liczne szkolenia produktowe , techniczne z branży IT
Preferowane miejsce pracy :
- Warszawa
- Europa : UK/Irlandia
Bardzo proszę o poważne oferty.
CV przesyłam na żądanie .
Miłego dnia
--
Pozdrawiam,
Konrad Zach
konrad @ konradzach.com
mobile : 509 74 74 29