PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA Kobieta 27 Praca dodatkowa.

  • 1. Data: 2004-06-18 07:31:43
    Temat: WARSZAWA Kobieta 27 Praca dodatkowa.
    Od: "Ewa Stern" <e...@p...onet.pl>

    Witaj,
    Zawodowo pracuje jako handlowiec stacjonarny. Potrzebuje jednak dodatkowo
    dorobić do pensji. Nie mam sprecyzowanych oczekiwań co do zajęcia. W końcu to
    praca dodatkowa. Moge zająć się dzieckiem/ dziećmi w weekendy. Moge wyprowadzać
    psa. Mogę wpisywać dane do komputera. Obsługiwać infolinię (aby nie 0700...)
    Mogę sprzątać jakieś biura. Mam 27 lat. Jestem osobą o bardzo wysokim kodeksie
    moralnym. Dwuznaczne propozycje nie wchodzą w grę.

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-06-19 02:12:01
    Temat: Re: WARSZAWA Kobieta 27 Praca dodatkowa.
    Od: "Matti" <m...@p...fm>