-
1. Data: 2004-12-03 12:02:04
Temat: ### WARSZAWA ### IT Specialist, IT Support, Technical Sales Support lub ekwiwalent ###
Od: "Wojciech Piotrowski" <w...@p...pl>
Specjalista ds. Technicznych
. Zaprojektowanie i wdrożenie środowiska testowego CA Unicenter 3.0 NSM
(Networks and Systems Management) - ekwiwalent IBM Tivoli oraz modułów
Software Delivery, Assets Management, Remote Control.
. Przygotowanie prezentacji dla działu handlowego.
Konsultant
. Wykonanie i wdrożenie
projektu monitorowania sieci z pomocą protokołu SNMP.
. Aktualizowanie i opracowywanie procedur bezpiecznej eksploatacji
. Administracja urządzeniami CISCO IOS ver. 12.1. - Cisco Catalyst Switches
4506, 3550 w oparciu o VLAN'y i Spanning Tree.
. Administracja serwerami aplikacyjnymi i bazodanowymi działającymi pod IBM
AIX 5.2.
. Zarządzanie, obsługa, monitorowanie sieci oraz serwerów, aplikacji i
usług, m. in.: Oracle 9i, IAS, OC4J, Web Cache za pomocą Tivoli Monitoring,
NetView, Cisco Works, WhatsUp, MRTG i innych.
. Wsparcie na II linii dla użytkowników systemu CEPIK.
Specjalista ds. IT
. Budowanie założeń, wymagań oraz specyfikacji technicznych różnych
systemów informatycznych np.: Work-Flow, ERP oraz CMS.
. Optymalizowanie procesów biznesowych.
. Identyfikacja możliwości wdrożenia usług online typu G2B, G2C, G2G.
. Zarządzanie, obsługa i rozwiązywanie problemów w funkcjonowaniu sieci
komputerowej, serwerów, systemów oraz aplikacji, a także innego wyposażenia
komputerowego.
. Przygotowanie polityki bezpieczeństwa oraz bezpiecznej infrastruktury dla
bezpiecznego obiegu informacji i danych, opracowywanie procedur i
instrukcji.
. Zaprojektowanie infrastruktury bezpiecznej sieci składającej się mi. z 3
urządzeń Firewall Watchguard oraz scentralizowanej ochrony IDS Inline oraz
anty wirusowej i filtrów Serwera Proxy przy współpracy z ruterami Cisco 7200
oraz 1500 i topologią VLAN na HP ProCurve 8000, 4000
. Administracja SQL 7.0, 2000, Exchange 5.5, 2000, SMS, MS Proxy 2.0
. Doradztwo i wsparcie techniczne dla różnych komórek organizacyjnych.
. Koordynacja i wdrażanie systemów informatycznych oraz nadzór nad poprawną
eksploatacją.
. Wdrożenie i administrowanie systemami informatycznymi Office Objects -
aplikacja typu Back Office, MS SQL oraz Systemem Kadrowo Płacowym i
Finansowo Księgowym COMERS. Baza danych działająca pod Slackware.
Specjalista ds. technicznych
. Instalacje sprzętowe, programowe oraz konfiguracje i modyfikacje sprzętu
typu IBM, Compaq, HP, Siemens.
. Obsługa ważniejszych klientów w ramach kontraktów serwisowych i
handlowych.
. Rozpoznawanie i przewidywanie ewentualnych potrzeb klientów.
. Nawiązywanie kontaktów handlowych i serwisowych.
. Doradztwo i wsparcie techniczne.
. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu umów serwisowych.
Znajomość ustaw o Ochronie Danych Osobowych i Informacji Niejawnych
DOSTĘP DO DANYCH O KLAUZULI POUFNE