eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana### WARSZAWA ### IT Specialist, IT Support, Technical Sales Support lub ekwiwalent ###
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-12-03 12:02:04
    Temat: ### WARSZAWA ### IT Specialist, IT Support, Technical Sales Support lub ekwiwalent ###
    Od: "Wojciech Piotrowski" <w...@p...pl>

    Specjalista ds. Technicznych

    . Zaprojektowanie i wdrożenie środowiska testowego CA Unicenter 3.0 NSM
    (Networks and Systems Management) - ekwiwalent IBM Tivoli oraz modułów
    Software Delivery, Assets Management, Remote Control.

    . Przygotowanie prezentacji dla działu handlowego.

    Konsultant

    . Wykonanie i wdrożenie
    projektu monitorowania sieci z pomocą protokołu SNMP.

    . Aktualizowanie i opracowywanie procedur bezpiecznej eksploatacji

    . Administracja urządzeniami CISCO IOS ver. 12.1. - Cisco Catalyst Switches
    4506, 3550 w oparciu o VLAN'y i Spanning Tree.

    . Administracja serwerami aplikacyjnymi i bazodanowymi działającymi pod IBM
    AIX 5.2.

    . Zarządzanie, obsługa, monitorowanie sieci oraz serwerów, aplikacji i
    usług, m. in.: Oracle 9i, IAS, OC4J, Web Cache za pomocą Tivoli Monitoring,
    NetView, Cisco Works, WhatsUp, MRTG i innych.

    . Wsparcie na II linii dla użytkowników systemu CEPIK.

    Specjalista ds. IT

    . Budowanie założeń, wymagań oraz specyfikacji technicznych różnych
    systemów informatycznych np.: Work-Flow, ERP oraz CMS.

    . Optymalizowanie procesów biznesowych.

    . Identyfikacja możliwości wdrożenia usług online typu G2B, G2C, G2G.

    . Zarządzanie, obsługa i rozwiązywanie problemów w funkcjonowaniu sieci
    komputerowej, serwerów, systemów oraz aplikacji, a także innego wyposażenia
    komputerowego.

    . Przygotowanie polityki bezpieczeństwa oraz bezpiecznej infrastruktury dla
    bezpiecznego obiegu informacji i danych, opracowywanie procedur i
    instrukcji.

    . Zaprojektowanie infrastruktury bezpiecznej sieci składającej się mi. z 3
    urządzeń Firewall Watchguard oraz scentralizowanej ochrony IDS Inline oraz
    anty wirusowej i filtrów Serwera Proxy przy współpracy z ruterami Cisco 7200
    oraz 1500 i topologią VLAN na HP ProCurve 8000, 4000

    . Administracja SQL 7.0, 2000, Exchange 5.5, 2000, SMS, MS Proxy 2.0

    . Doradztwo i wsparcie techniczne dla różnych komórek organizacyjnych.

    . Koordynacja i wdrażanie systemów informatycznych oraz nadzór nad poprawną
    eksploatacją.

    . Wdrożenie i administrowanie systemami informatycznymi Office Objects -
    aplikacja typu Back Office, MS SQL oraz Systemem Kadrowo Płacowym i
    Finansowo Księgowym COMERS. Baza danych działająca pod Slackware.

    Specjalista ds. technicznych

    . Instalacje sprzętowe, programowe oraz konfiguracje i modyfikacje sprzętu
    typu IBM, Compaq, HP, Siemens.

    . Obsługa ważniejszych klientów w ramach kontraktów serwisowych i
    handlowych.

    . Rozpoznawanie i przewidywanie ewentualnych potrzeb klientów.

    . Nawiązywanie kontaktów handlowych i serwisowych.

    . Doradztwo i wsparcie techniczne.

    . Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu umów serwisowych.



    Znajomość ustaw o Ochronie Danych Osobowych i Informacji Niejawnych

    DOSTĘP DO DANYCH O KLAUZULI POUFNE












strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1