PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA / INZYNIER BUDOWLANYWARSZAWA / INZYNIER BUDOWLANY
  • Data: 2003-05-07 07:21:57
    Temat: WARSZAWA / INZYNIER BUDOWLANY
    Od: "tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Warszawa
    p...@p...pl
    tel. 0-502 992 213

    witam, jestem INŻYNIEREM BUDOWLANYM, Niestety ze względów bytowych,
    jestem zmuszony zmienić dotychczasową pracę.
    Dlatego pozwoliłem sobie na umieszczenie mojego ogłoszenia
    na new'sach,

    Mam 29 lat, ukończyłem Politechnikę Warszawską /'98/
    Wydział Inżynierii Lądowej - Specjalność Konstrukcje Budowlane

    Moja dotychczasowa praca była związana z opracowywaniem dokumentacji
    technicznej obiektów w konstrukcji żelbetowej i stalowej.
    Brałem udział w opracowaniu projektów budowlanych i
    wykonawczych branży konstrukcyjnej domków jednorodzinnych,
    kilku budynków mieszkalnych i apartamentowo - biurowych.
    Pracowałem także przy dużych projektach centrów handlowo
    - usługowych z kompleksem sal kinowych. Obecnie pracuje
    jako inżynier budowy / do 05.2003 /.

    IX-2002 - V-2003 - firma budowlana / wykonawstwo/

    VII-1998 -IX-2002 - biura projektów

    informacje dodatkowe:
    -znajomość języka:
    niemieckiego - komunikatywna
    angielskiego - podstawowa
    -biegła znajomość obsługi komputera
    (MS Office, Word, Excel, MS Project, Mathcad,
    Autocad14, Autocad 2000, RM-Win, Robot V6,
    Coma, Zuzia, internet, programy pocztowe)
    -prawo jazdy kat. B
    -zarejstrowana działalność gospodarcza

    Interesuje mnie praca /województwo mazowieckie/
    bezpośrednio lub pośrednio związana z moim zawodem.
    Praca w biurze, na budowie, przy obsłudze inwestycji,
    praca przedstwiciela handlowego itp.

    Tomasz P.
    e-mail: p...@p...pl
    tel: 0-502 992 213