1. Data: 2007-04-23 20:12:58
Temat: WARSZAWA - HelpDesk IT
Od: "Siódemka IT" <i...@s...com>
Siódemka Sp. z o.o. wiodąca firma na rynku usług kurierskich, działająca od
1998r., świadcząca usługi o zasięgu ogólnokrajowym, poszukuje obecnie do
Centrali
w Warszawie kandydata/tki na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia IT/helpdesk
Obowiązki:
Wsparcie dla użytkowników
Szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów technicznych
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie (pożądane kierunkowe)
Teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień związanych z systemami i
aplikacjami (komputery osobiste i laptopy, serwery z systemem Ms Windows
2000, aplikacje biurowe MS Office, LAN)
Znajomość i umiejętność obsługi technicznej sprzętu komputerowego
Doskonałe umiejętności komunikacyjne
Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność określania priorytetów dla
zgłaszanych problemów
Umiejętność analitycznego myślenia
Dyspozycyjność i odporności na stres
Samodzielność i odpowiedzialność w rozwiązywaniu zadań
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok)
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość samorealizacji i rozwoju zawodowego
Pracę w nowocześnie zarządzanej organizacji
Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie swojego CV oraz
listu motywacyjnego w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia na
adres: i...@s...com
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Do oferty proszę dołączyć oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie
danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883).