PracaGrupypl.praca.szukana › [WARSZAWA] Grafik WWW/Webdesigner/Programista PHP

  • 1. Data: 2003-09-18 10:51:47
    Temat: [WARSZAWA] Grafik WWW/Webdesigner/Programista PHP
    Od: "Marcin Borkowski" <m...@v...com>

    Programista/Grafik WWW/Webmaster z blisko 5-letnim doświadczeniem w zakresie
    projektowania oraz tworzenia profesjonalnych serwisów/aplikacji WWW podejmię
    pracę od zaraz, bezpośrednio w siedzibie firmy.

    Preferowany rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (po okresie próbnym)
    Oczekiwane wynagrodzenie: 1100 - 1200 zł netto.

    Użyawne przeze mnie technologie/języki:
    HTML
    DHTML
    CSS
    PHP
    mySQL
    PgSQL
    Java Script
    Podstawowo Java Applet
    Podstawowo Flash
    Programy z serii Adobe (m. in. Adobe Photoshop)

    Jestem osobą zdrowo myślącą i konsekwentną a przy tym w pełni samodzielną.
    Brałem udział przy tworzeniu kilku popularnych w Polsce projektów WWW.
    CV + zdjęcie oraz najciekawsze portfolio prześlę zainteresowanym osobom na
    życzenie.

    Proszę o tylko poważne oferty.

    ---
    Marcin Borkowski