PracaGrupypl.praca.oferowanaWARSZAWA/ ETAT/ OBSŁ. TECHNICZNA - INTERNET

  • 1. Data: 2004-12-31 17:00:21
    Temat: WARSZAWA/ ETAT/ OBSŁ. TECHNICZNA - INTERNET
    Od: "Ad.net" <p...@a...pl>

    Ad.net - największa sieć reklamowa w Polsce poszukuje osób z
    wykształceniem informatycznym do działu obsługi reklamy internetowej.

    Idealny kandydat powinien posiadać:

    - znajomość HTML, CSS, JavaScript,
    - świadomość różnic pomiędzy poszczególnymi przeglądarkami,
    - znajomość technologii Flash MX/ActionScript,
    - znajomość programów graficznych,
    - wykształcenie wyższe/student studiów zaocznych,
    - dyspozycyjność,
    - znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie z systemem
    adserwerowym będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy pracę:

    - w prężnej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji
    na rynku,
    - z młodym i profesjonalnym zespołem.

    CV ze zdjęciem i oczekiwanym wynagrodzeniem prosimy przesyłać na e-mail:
    p...@a...pl wraz z nr ref. TM/AD/12/2004 w tytule. List motywacyjny
    nie jest wymagany.

    Prosimy dołączyć oświadczenie:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych
    (Dz.Ust.Nr 133 poz. 883)"