PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA - Administrator sieci / serwisant PC / handlowiec IT

  • 1. Data: 2004-02-20 16:19:15
    Temat: WARSZAWA - Administrator sieci / serwisant PC / handlowiec IT
    Od: "L. M. Lattari" <c...@w...pl>

    Szanowni Państwo,

    jestem dobrym informatykiem z wieloletnim doświadczeniem zawodowym za granicą
    i w Polsce, jako administrator sieci, serwisant, projektant www/MySql/PHP i
    handlowiec/konsultant w branży IT.

    Znam biegle 4 języki obce. Ale naprawdę BIEGLE w mowie i piśmie!

    Posiadam tytuł MCSE (w Polsce cieszy się nim zaledwie 750 osób).

    Mój dokładny życiorys jest pod adresem

    http://www.komputer2002.com.pl/zyciorys.html

    Szukam pilnie pracy i bardzo bym był wdzięczny za jakąkolwiek ofertę.

    Dziękuję z góry

    Lelio Michele Lattari

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl