PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA / Absolwent Telekomunikacji i Elektroniki - staż lub praca

  • 1. Data: 2003-01-08 09:42:19
    Temat: WARSZAWA / Absolwent Telekomunikacji i Elektroniki - staż lub praca
    Od: "Kura" <k...@g...pl>

    Skończyłem Politechnikę Poznańską w ubiegłym roku. Kirunek Telekomunikacja i
    Elektronika, Specjalność: Sieci Transportu Informacji.

    Chcę przede wszytskim zdobyć staż - później zarobić - pracy w zawodzie;
    odpowiem również na inne oferty z branży IT/Telekomunikacja, mogę robić
    cokolwiek, np. składać komputery.

    Dodatkowe umiejętności to: bardzo dobra znajomość protokołu TCP/IP,
    rozwiązań LAN/WAN, konfiguracja routerów CISCO (ukończona Akademia
    Sieciowa CISCO - CNAP)
    Gwarancja solidności i pracowitości.

    Lokalizacja zatrudnienia: Warszawa.