PracaGrupypl.praca.szukanaW-wa ekonomistkaW-wa ekonomistka
  • Data: 2004-03-24 14:47:58
    Temat: W-wa ekonomistka
    Od: "Daniela" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jestem młodą, atrakcyjną kobietą na zasiłku przedemerytalnym /50 lat/.
    Szukam pracy na terenie Śródmieścia i Pragi Płd..
    Jestem ekonomistką, znam prace biurowe, obsługę urządzeń biurowych i
    komputer .
    Posiadam duże zdolnosci manualne.
    Jestem uśmiechnięta i optymistyczna, kocham ludzi , mam b.dobry kontakt z
    klientem.
    Szukam pracy w handlu lub w biurze ew. opieka nad starszą osobą , ale
    sprawną na umysle / uwielbiam rozmawiac/.
    Oczekuje poważnych propozycji.
    Wykluczona akwizycja ---to juz przerabiałam.

    kontakt w godz. 10-14-ta 503-351-385 lub mail
    Pozdrawiam!
    Kamila