PracaGrupypl.praca.szukanaW-wa - Webdeveloper/Programista PHP - Sklepy Internetowe

  • 1. Data: 2006-02-15 12:06:34
    Temat: W-wa - Webdeveloper/Programista PHP - Sklepy Internetowe
    Od: "a...@e...pl" <a...@e...pl>

    Poszukuję pracy na terenie Warszawy, posiadam duże doświadczenie we wdrażaniu
    sklepów internetowych oraz zaawansowanych systemów www (CRM do obsługi klientów
    i zamówień, własne narzędzia pozycjonowania, system kalendarzowy, łatwy w
    konfiguracji engine sklepu). Zajmuję się również projektowaniem i wykonywaniem
    grafiki www oraz pozycjonowaniem stron. Udało mi się wypozycjonować pare stron
    na czołowe pozycje w google (w tym 1 miejsca na pare milionów stron).
    Współpracuję z Leszkiem Możdżerem, prowadziłem projekty między innymi PZU
    Centrum Informatyki, biura nieruchomości itp.

    Poszukuje dobrze płatnej pracy na pełen etat - jestem w stanie wykonać i
    wypozycjonować sieć sklepów internetowych lub poprowadzić zespół tym się
    zajmujący.
    Maciej Chmurkowski
    Tel. 504170150
    Zainteresowanym zaprezentuje portfolio oraz CV.
    mailto: admin(at)epark.pl