-
1. Data: 2004-05-15 17:02:14
Temat: ----------- W r o c ł a w / O b s ł u g a k l i e n t a
Od: "Joanna" <a...@i...pl>
Poszukuję pracy biurowej we Wrocławiu lub okolicach.
Moje doświadczenie zawodowe :
- prowadzenie sekretariatu (obsługa korespondencji przychodzącej i
wychodzącej, obsługa centrali telef. i urzadzeń biurowych,
umawianie i aranżowanie spotkań, zamawianie i wykup biletów lotniczych),
- prowadzenie działu sprzedaży w firmie produkcyjnej ( obsługa zamówień
klientów polskich i zagranicznych, organizacja wysyłek towarów
i zamawianie transportu, drukowanie WZ-etek i faktur, współpraca z polskimi
i zagranicznymi agencjami celnymi w zakresie odpraw importowych i
eksportowych, współpraca z firmami spedycyjnymi, nadzorowanie płatności
klientów, sporzadzanie raportów z zebrań, sporzadzanie analiz sprzedaży i
prognoz sprzedaży , tłumaczenie dokumentów dla agencji celnych (faktur,
oświadczeń, specyfikacji towarów), tłumaczenie ogólne i techniczne
polsko-francuski i francusko-polskie),
- praca w dziale marketingu (opracowywanie comiesięcznych planów prognoz
sprzedaży, przygotowaywanie długoterminowych planów dotyczących portfela
zamówień klientów i sprzedaży, odpowiadanie na zapytania klientów,
przygotowywanie ofert handlowych, inicjowanie zmian w dokumentacji
technicznej wyrobów, akcje marketignowe),
- tłumacz języka francuskiego,
- nauczyciel języka francuskiego
Moje kwalifikacje :
- wykształcenie wyższe filologiczne (Uniwersytet Wrocławski) i ekonomiczne
(Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu),
- francuski biegle,
- angielski komunikatywnie,
- biegle obsługa komputera i urządzeń biurowych, poczty elektronicznej i
internetu,
- prawo jazdy kat. B. (czynne),
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność,
Moje CV na Państwa życzenie.
!!! AKWIZYCJA, MLM I UBEZPIECZENIA WYKLUCZONE !!!