-
1. Data: 2004-03-26 08:36:28
Temat: W a r s z a w a / OFFICE MANAGER/ kobieta 27
Od: "Marzena" <m...@o...pl>
Marzena, 27 lat, mgr socjologii
Posiadam ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu biura.
Obecnie pracuję jako office manager. Do moich obowiązków należy prowadzenie
bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem spółki, organizacja pracy
zarządu, koordynowanie prac zespołu, prowadzenie dokumentacji biurowej i
księgowej (sporządzanie raportów kasowych, fakturowanie, przelewy), kontakty z
mediami i kontrahentami.
Posiadam też doświadczenie w pracy w wydawnictwie prasowym, dzięki czemu
nauczyłam się biegłej obsługi komputera (redakcja techniczna tekstów, łamanie
i obróbka materiałów w programie PageMaker, skanowanie, przygotowanie
materiałów do druku), pisałam także publikacje prasowe na tematy społeczne,
kulturalne lub informacje prasowe dotyczące bieżących wydarzeń.
Jeśli moja osoba odpowiada Państwa oczekiwaniom, proszę o kontakt telefoniczny
(0691 663 323), lub pocztą elektroniczną (m...@o...pl)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl