PracaGrupypl.praca.szukana › W Warszawie - Biurowa itp. - dla studentki wieczorowej

  • 1. Data: 2003-07-09 19:26:40
    Temat: W Warszawie - Biurowa itp. - dla studentki wieczorowej
    Od: "Meriadok1" <m...@z...pl>

    Witam,

    Jestem tegoroczną absolwentką Państwowego Studium Stenotypii i Języków
    Obcych w Warszawie, kierunek sekretarka - asystentka, technik prac
    biurowych. Mam małe doświadczenie, ale duże chęci do pracy.

    Znajomość języka angielskiego bardzo dobra w mowie i piśmie (certyfikat
    LCCI), języka niemieckiego średnia i podstawowa języka francuskiego. Biegłe
    pisanie na maszynie i klawiaturze komputerowej, znajomość programów Word,
    Excell, Power Point, obsługa Internetu.

    Odpowiedzi prosze kierować na priv lub t...@w...pl, tel. 0-603-191-967

    Magdalena