PracaGrupypl.praca.szukana › W-WA absolwentka mgr szuka pracy

  • 1. Data: 2006-11-20 11:27:14
    Temat: W-WA absolwentka mgr szuka pracy
    Od: "Monia" <m...@o...pl>

    Witam,
    Mam 24 lata. Szukam fajnej, ciekawej, twórczej pracy w marketingu, np. przy
    organizacji i obsłudze imprez targowych lub innej biurowej przy organizacji
    ciekawych projektów.
    Przez 3 lata organizowałam i obsługiwałam imprezy targowe, jednak ze wzgledu
    na lepsze warunkipracy przenioslam sie do innej firmy do sekretariatu. Nie
    jest to wymarzona praca dla mnie - nudzę się. Chciałabym sama cos tworzyć. W
    tym roku obroniłam pracę magisterską z zarządzania i marketingu. Angielski
    znam dobrze.Jestem wesołą i towarzyską osobą, chciałabym pracować w młodym i
    zgranym zespole. Zainteresowanym
    prześlę Cv. pozdrawiam Monika z Warszawy