PracaGrupypl.praca.szukana › Visual Basic + ASP + ACCESS + MS SQL

  • 1. Data: 2005-06-17 08:09:52
    Temat: Visual Basic + ASP + ACCESS + MS SQL
    Od: "johny_mne" <johny_mne@[WYTNIJ]op.pl>

    Witam !!!

    Poszukuje pracy stalej na terenie Krakowa lub okolic
    ewentualnie zdalna

    Posiadam napisany wlasnorecznie program (Visual Basic 6.0 + MS ACCESS +
    ASP)
    do obslugi multiagencji ubezpieczeniowych lub biur ubezpieczeniowych
    działa na komputerze stacjonarnym (jak zwykły program)
    jak również poprzez WWW http://mnemonik.homeip.net

    Aktualnie korzysta z niego kilkanaście placówek

    Szukam firmy która zatrudni mnie i zaplaci mi za
    dalsze rozwijanie tego programu. i zajmie sie jego dystrybucją
    Świetnie znam rynek ubezpieczeniowy w polsce

    tel 600 832 765

    Z powazaniem
    johny_mne