-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newshu
b.sdsu.edu!postnews.google.com!e56g2000cwe.googlegroups.com!not-for-mail
From: "C...@g...com" <C...@g...com>
Newsgroups: pl.praca.szukana
Subject: Uslugi ServiceDesk / HelpDesk / ContactCenter
Date: 27 Mar 2006 01:35:43 -0800
Organization: http://groups.google.com
Lines: 68
Message-ID: <1...@e...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 195.116.44.3
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1143452150 7936 127.0.0.1 (27 Mar 2006 09:35:50 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Mar 2006 09:35:50 +0000 (UTC)
User-Agent: G2/0.2
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; Maxthon;
.NET CLR 1.1.4322; FDM),gzip(gfe),gzip(gfe)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: e56g2000cwe.googlegroups.com; posting-host=195.116.44.3;
posting-account=CcWFJwwAAAAiwHjNHXITWp24GmgnBs9H
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.szukana:123013
[ ukryj nagłówki ]Uslugi ServiceDesk / HelpDesk / ContactCenter
1. Udostepnienie Klientowi jednego punktu kontaktu dla uzytkowników
infrastruktury teleinformatycznej (Single Point of Contact)
ˇ Udostepnienie kanalów kontaktowych: telefon, e-mail, fax, WWW
ˇ Stale monitorowanie kanalów kontaktowych (24/7/365)
ˇ Wysoka dostepnosc kanalów kontaktowych (>97%)
ˇ Szybkie podjecie przychodzacych zgloszen (<30 sek)
ˇ Udostepnienie systemu CallCenter z systemem ACD (Automatic Call
Dispacher)
2. Obsluga zgloszen uzytkowników infrastruktury teleinformatycznej
ˇ Rejestracja i weryfikacja zgloszen uzytkowników
ˇ Kategoryzowanie zgloszen (problemy, zapytania, zadania uslug)
ˇ Diagnostyka i udzielanie konsultacji technicznych, proceduralnych i
organizacyjnych
ˇ Szybkie rozwiazywanie problemów zdalnie (telefon, zdalna konsola)
ˇ Wysoka rozwiazywalnosc podczas pierwszego kontaktu (do >75%)
ˇ Odciazenie specjalistów w dziale IT od rutynowych, powtarzalnych
zlecen
ˇ Ograniczenie potrzeby dojazdów/wizyt w lokalizacji Klienta
ˇ Dokumentowanie postepów w realizacji zgloszenia
ˇ Informowanie Klienta o aktualnym stanie realizacji zgloszenia
ˇ Obsluga reklamacji w przypadku niepoprawnosci/nieskutecznosci
dostarczonego rozwiazania
ˇ Budowanie baz wiedzy
ˇ Identyfikacja powtarzajacych sie incydentów (analiza trendów)
ˇ Szerokie kompetencje:
-Hardware (m.in. serwery, PC, drukarki; IBM, HP, inne)
-Systemy sieciowe (m.in. routery, switche, okablowanie; Cisco,
3Com, inne)
-Systemy telekomunikacyjne (m.in. PBX, telefony, sieci WAN)
-Systemy operacyjne (m.in. Windows, Linux, Novell)
-Aplikacje biurowe (m.in. MsOffice, OpenOffice)
-Systemy pocztowe (m.in. LotusNotes, MsExchange-Outlook)
-Aplikacje biznesowe (m.in. ERP, CRM; SAP, Oracle)
3. Zarzadzanie zespolami realizacyjnymi
ˇ Wspólpraca z podwykonawcami, dzialami IT
ˇ Kierowanie zlecen do wlasciwych zespolów realizacyjnych
ˇ Powiadamianie zespolów realizacyjnych o nowych zgloszeniach /
zmianach dotyczacych zgloszen (mail, sms, telefon, faks)
ˇ Monitorowanie terminowosci realizacji zgloszen i poprawnosci
dokumentowania wykonanych prac
ˇ Eskalacja wg ustalonych procedur w razie zagrozenia terminowosci
realizacji
ˇ Raportowanie stanu realizacji uslug
-Ilosc zgloszen
-Rodzaje zgloszen
-Terminowosc Realizacji
-Zmiany trendów w czasie
-Inne, dowolne parametry
4. Udostepnienie systemu do zarzadzania uslugami IT
ˇ Rejestracja i wglad w stan realizacji zgloszenia przez
uzytkownika koncowego
ˇ Udostepnienie systemu do zarzadzania zgloszeniami dla
podwykonawców, dzialu IT
ˇ Mozliwosc integracji z systemami zewnetrznymi
ˇ Mozliwosc implementacji dowolnych godzin gotowosci i warunków
SLA na realizowane uslugi
kontakt: C...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- Programista C++ z Qt
- Tworzenie oprogramowania na zamówienie klienta . Realizacja aplikacji na bazie Access VBA , Excel VBA , SQL Server, .NET. Faktura VAT i VAT EU #061022
- Realizacja aplikacji baz danych w Access VBA , Excel VBA , SQL Server, .NET . Faktura VAT i VAT EU
- szukam pracy
- Oprogramowanie biurowe na zlecenie
- Oprogramowanie biurowe na zamówienie - bazy danych
- Bazy danych na zamówienie
- Tworzenie oprogramowania na zamówienie klienta. Bazy danych - realizacja aplikacji Access VBA , Excel VBA, .NET. Faktura VAT i VAT EU, #020719
- Programy bazodanowe na zamówienie
- Aplikacje bazodanowe na zlecenie szybki termin
- Pisanie programów na zlecenie/zamówienie na bazie Access VBA , Excel VBA, .NET, bazy danych SQL Server, wg specyfikacji klienta, faktura VAT i VAT EU - 070519
Najnowsze wątki
- 2025-03-04 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-04 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-04 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-03-04 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=