PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop › Urlop
    From: "Wiesław Dziamski" <w...@e...teleton.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Urlop
    Date: Mon, 28 Oct 2002 19:43:17 +0100

    Witam!

    Mam taki problem. Skonczylem studia w zeszlym roku i od listopada 2001 r.
    pracuje w budzetowce ;)
    Nowy prezes zazadal planu urlopow od pracownikow. Mi od listopada 2002 r.
    bedzie przyslugiwaly dodatkowe 10 dni urlopu. Bo jak wiadomo po pol roku
    otrzymalem tez 10. Wykorzystalem do tej pory 6 dni. I chcialbym 2 dni urlopu
    tegorocznego wykorzystac 2 i 3 stycznia 2003. Szefostwo sie burzy ze urlop
    za dany rok mozna wykorzystac tylko w danym roku. Jak to jest?

    Pozdrawiam,
    Arek