PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie a załozenie DG? › Umowa zlecenie a załozenie DG?
    From: "Negri" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa zlecenie a załozenie DG?
    Date: Fri, 10 Feb 2006 10:53:03 +0100

    Witam

    Na pl.biznes nie uzyskałem odpowiedzi, wiec moze tu mi ktoś pomoże.
    Mam zamiar zatrudnić się w firmie w oparciu o swoją działalność gospodarczą.
    Niestety nim opanuje wszystkie procedury o nowego pracodawcy zajmnie to
    chwile czasu. W zwiazku z tym mam pytanie, czy jak nowy pracodawca podpisał
    by ze mna umowe zlecenia np na trzy miesiące, to czy po tym okresie jezeli
    załoze DG to czy moge liczyc na niższy ZUS i rozliczenie z fiskusen na
    zasadach ryczałtu? W przepisach jest mowa o stosunku pracy, a jak by to
    wyglądao w takiej sytuacji?

    N.