PracaGrupypl.praca.dyskusjeUbezpieczenie NFZ › Ubezpieczenie NFZ
  • Data: 2013-08-26 19:20:58
    Temat: Ubezpieczenie NFZ
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak jeszcze poza urzędem pracy, bezrobotna osoba może w tym kraju zostać
    ubezpieczona?
    Nie zanosi się, bym znalazł jakaś normalnę pracę, a comiesięczne dojazdy
    do PUPu w mieście powiatowym są dla mnie uciążliwe i do niczego tak
    naprawdę nie służą, poza zapoznaniem się z ofertami typu telemarketing,
    czy układanie płytek dla osób z grupą inwalidzką.
    Na studenta jestem już za stary, mieszkam obecnie u rodziców-stypendystów
    ZUS, nikt nie może mnie fikcyjnie zatrudnić, przysposobić, zaadoptować czy
    coś w tym stylu, nie jestem emerytem/rencistą ani inwalidą. Niby istnieje
    konstytucyjne prawo do bezpłatnej służby zdrowia, ale jak mnie wykreślą w
    PUP, to nawet gdy mnie coś potrąci na pasach, to nie przyjmą mnie
    bezpłatnie do szpitala. Na samodzielną opłatę w NFZ mnie nie stać, gdzie
    mogę się ubezpieczyć, czy MOPS mi pomoże?