PracaGrupypl.praca.szukana › UWAGA: Wykonam serwis internetowy za darmo

  • 1. Data: 2003-06-26 08:27:00
    Temat: UWAGA: Wykonam serwis internetowy za darmo
    Od: "Skrypty4free" <s...@...pl>

    Jestem bardzo dobrym programista internetowym. Tworze serwisy internetowe od
    kilku lat. Specjalizuje sie w tworzeniu skryptow PHP wspolpracujacych z
    MySQL. Moje portfolio podam tylko zainteresowanym osobom.

    Teraz mam wakacj, przerwe w nauce na studiach i chce wykonac kilka projektow
    za friko. Mam jednak kilka uwag:
    - tylko serwisy non profit
    - w serwisie nie trzeba zamieszczac zadnej mojej reklamy
    - wymagam dobrej zawartosci merytorycznej i dobrej oprawy graficznej
    - ja stworze tylko skrypty PHP i projekt bazy danych
    - wymagam dokladnej specyfikacji i szablonow przed rozpoczeciem pisania.

    Jesli jestes zainteresowany, masz pytania - pisz na moj adres mailowy: