PracaGrupypl.praca.szukanaUSA - dostałem zieloną kartę - szukam pracy

  • 1. Data: 2003-09-29 22:44:41
    Temat: USA - dostałem zieloną kartę - szukam pracy
    Od: "kt" <k...@p...com>

    Szukam jakiegos zajęcia na początek. Moge wyjechac w pierwszych dniach
    listopada.
    32 lata, doświadczenie w polskim biznesie (ebiznes, informatyka)

    Generalnie podejme sie każdej ciekawej roboty z wyjątkiem sprzątania itp.

    k...@p...com

  • 2. Data: 2003-09-30 17:45:02
    Temat: Re: USA - dostałem zieloną kartę - szukam pracy
    Od: "marta" <m...@t...pl>

    obawiam sie ze to nie ta grupa...
    a i tak pewnie trafi ci sie sprzatanie lub praca na budowie :)

    pozdrawiam,