PracaGrupypl.praca.szukana › -> Tylko tu profesjonalnie! - Projekty i skład DTP. Strony WWW oparte o CMS (Php+MySQL). Prezentacje multimedialne FLASH.

  • 1. Data: 2004-09-01 22:02:19
    Temat: -> Tylko tu profesjonalnie! - Projekty i skład DTP. Strony WWW oparte o CMS (Php+MySQL). Prezentacje multimedialne FLASH.
    Od: "Piotr Cuch" <p...@i...net.pl>

    + Projektowanie i skład wszelkich form reklamowych od wizytówki na
    billboardach kończąc
    + Strony WWW oparte o system zarządzania treścią (CMS) oraz każde inne
    aplikacje internetowe
    + Prezentacje multimedialne
    + Projektowanie logotypów i systemów identyfikacji wizualnej (CI)
    + Aktualizacja i modyfikacja istniejących stron internetowych
    + Szablony graficzne do osCommerce!

    Jeśli czegoś nie wymieniłem a jest związane to z grafiką i programowaniem -
    napisz! Napewno pomogę!

    Zapraszam do obejrzenia mojego portfolio.
    www.piotrcuch.com